woensdag 2 november 2016

Reiki 2

Sinds een kleine maand ben in ingewijd in Reiki 2, daar ben ik heel blij mee en dankbaar voor.
Ik ben er ook meteen mee aan de slag gegaan en heb mijn nieuwe technieken en nieuwe kennis toegepast door familie en vrienden te behandelen.

Het is heel fijn om terug te horen dat de Reiki aan komt bij degene waar ik het naar stuur en ook om terug te horen dat de volledige hands-on behandelingen ook hun positieve uitwerking hebben.
Verlichting van pijn, beter kunnen slapen en meer rust ervaren hoor ik o.a. terug.

Wat machtig mooi als je zo op deze manier je familie en vrienden en iedereen die er voor open staat kunt helpen door Reiki door te geven.


Ik sta nog aan het begin van mijn weg, maar ik verheug me op dat wat nog komen gaat.
Dat wat ik nog mag gaan ontdekken, over Reiki, over mezelf.

Wat ik graag in de toekomst zou willen realiseren is mijn eigen Reiki kamer, een massage/behandel tafel, het mooi inrichten en decoreren zodat ik daar mensen zou kunnen ontvangen om te behandelen.
de juist sfeer en ambiance kunnen creëren met beelden en kaarsen en edelstenen.
Ideeën genoeg nu nog uitvoeren, grootste probleem op het moment ik heb geen kamer vrij ervoor dus kijken of ik een creatieve manier vind om dat op te lossen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten